RAFAŁ KRUSZKA | USER AGREEMENT
User Agreement
wyróżnienie dziekańskie
doświadczenie VR | AI
Poznając przestrzenie wewnątrz doświadczenia VR 6DoF, immersant dostaje do dyspozycji cyfrowe narzędzia umożliwiające poszerzenie zmysłów.
Synestetyczny język symulacji daje zanurzonej osobie możliwość odkrywania treści wygenerowanych przez modele sztucznej inteligencji. Symulacja myśli, mowy i emocji oraz samoświadomość technologii i mechanizmy ją konstruujące zostają poddane autoanalizie przez sam system. To umożliwia doświadczającemu wgląd w cyfrowy świat, tworząc portal do mózgu i serca algorytmicznej struktury.
re:print
Re:print to obiekt zaprojektowany cyfrowo i przetransponowany na fizyczną materię przy użyciu druku 3D i odlewu w brązie. Zapisem oporu materii staje się szlachetność fizycznych skaz i faktur, nieobecna w regularnej czystości cyfrowych kształtów. Konstrukcja i dekonstrukcja, utrata fizycznego pierwowzoru w procesie odlewniczym, różnice w oryginale cyfrowym i fizycznym, oraz zaprzeczenie funkcjonalnej roli obiektu w druku 3D, to osie, na których bazuje re:print.